قیمت پاکت کاغذی چند لایه با بالاترین کیفیت

پاکت کاغذی چند لایه با کیفیت بالا یکی از مهم ترین مواردی است که تولید کنندگان به دنبال قیمت خرید آن هستند.

یکی از مهم ترین اطلاعاتی که متقاضیان پاکت کاغذی، برای بسته بندی انواع کالا نیازمند آن می باشند قیمت پاکت است.

از دیگر عوامل مهم و تاثیرگذار برای تولید مناسب این محصول نرخ مواد اولیه به حساب می آید. از آنجایی که سایز های متفاوتی از انواع پاکت کاغذی چند لایه تولید و در بازار توزیع می شود، قیمت آن ها نیز متغیر است. با توجه به بالا بودن حجم خرید پاکت کاغذی قیمت آن نیز تغییر می کند.

همانطور که می دانید پاکت کاغذی در پیشرفت خرید و فروش محصولات مختلف غذایی و خشکبار تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. این محصول توانسته در کوتاه مدت توجهات بسیاری را در زمینه بسته بندی از آن خود کند.

قیمت پاکت کاغذی چند لایه با بالاترین کیفیت

عوامل موثر برقیمت پاکت کاغذی چند لایه

عوامل موثر برقیمت پاکت کاغذی چند لایه حال شاید برای شما این سوال پیش بیاید که قیمت پاکت کاغذی کرافت خشکبار چگونه تعیین می شود؟ یا از چه راهی می توان برای خرید عمده پاکت کاغذی چند لایه درجه یک اقدام نمود؟

قیمت پاکت کاغذی چند لایه، از جمله موضاعات مهمی برای بیشتر فعالان در زمینه خشکبار و میوه خشک است. چرا که برای بسته بندی محصولات خود به این محصول نیاز دارند. امروزه قیمت پاکت کاغذی تحت تاثیر نوسانات ارزی قرار می گیرد. همچنین مواد اولیه ای که در ساخت کاغذ چند لایه جهت چاپ پاکت مورد مصرف قرار می گیرد نیز تاثیر مستقیم در نرخ اين محصول دارد.

به طور کلی هزینه پاکت کاغذی در انواع مدل های متنوع و اندازه و سایز های متفاوت به صورت روزانه مشخص می گردد. ابعاد و اندازه بسته بندی، تعداد لایه های درونی و ساده یا چای بودن آن بر نرخ بسته بندی اثرات ویژه ای دارد.

نحو استعلام قیمت پاکت کاغذی چند لایه

نحو استعلام قیمت پاکت کاغذی چند لایه بررسی ها نشان داده که پاکت کاغذی بسته بندی در طرح ها و مدل های گوناگون طرفداران بسیاری دارد. بدیهی است که این امر به دلیل مناسب بودن و مقرون به صرفه بودن قیمت پاکت کاغذی است.

عموما افرادی که در بسته بندی فعالیت یا اشتغال دارند، جهت سفارشات عمده پاکت و برای بهره برداری مناسب از قیمت پاکت کاغذی آن را در حجم عمده خرید می نمایند. متقاضیان می توانند قبل از ثبت سفارشات آنلاین خود، برای داشتن خریدی مطمئن، از قیمت انواع پاکت های کاغذی استعلام بگیرند. بعد از استعلام نمونه های موجود و ثبت سفارش می توانند سفارش مخصوص به خود را به ثبت رسانند.

به این نکته توجه داشته باشید که هر نوع سفارشی در تولید پاکت کاغذی داشته باشید، تاثیر مستقیم در قیمت نهایی آن می گذارد. چراکه نحوه محاسبه قیمت پاکت ها به صورت کیلویی می باشد. یعنی با توجه به نوع و میزان پاکت سفارش داده شده، قیمت آن بر اساس وزن محاسبه خواهد شد. از همین رو برای استعلام قیمت دقیق با ما در تماس باشید .

انواع پاکت کرافت براساس قیمت

دسته بندی انواع پاکت کاغذی چند لایه براساس قیمت پاکت کاغذی به نام پاکت کرافت هم شناخته می شوند.این پاکت ها مواد شیمیایی خطرناکی نداشته و هیچگونه رنگ افزودنی، طعم و عطر خاصی ندارند. همچنین سازگار با محیط زیست هستند و آلودگی ایجاد نمی‌کنند. پاکت کاغذی کرافت در دو رنگ سفید و قهوه ای در بازار عرضه می‌شود. پاکت های کاغذی و کرافت انواع متفاوتی دارد و هر مشتری با توجه به نوع نیاز خود، آن را خریداری می کند.

چند نمونه از انواع پاکت کاغذی که به آن اشاره می‌کنیم شامل:

  • پاکت کرافت ساده
  • پاکت کرافت زیپ دار
  • پاکت کرافت پنجره دار
  • پاکت کرافت ته کاست، بغل کاست یا سه طرف کاست ( پاکت های کرافت ایستاده )
  • پاکت کرافت داخل لمینیت
  • پاکت کرافت دسته دار

هر کدام از انواع پاکت های کاغذی ظاهر و قیمت متفاوتی دارند. برای مثال پاکت ساده کرافت در واقع پاکت‌های بدون دسته هستند که قسمت بالایی آن‌ها زیپ ندارد. این نوع از پاکت ها در ابعاد بسیار متنوعی تولید می‌شوند. از پاکت‌های ساده برای بسته‌بندی در نانوایی‌ها، فست فود ها و همچنین برای بسته‌بندی انواع میوه و در قنادی ها استفاده می‌گردد. پاکت کرافت پنجره دار ایستاده که به‌ صورت پاکت های کرافت زیپ دار ته کاست مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این بسته های فانتزی مناسب نگهداری و حفظ مواد خوراکی و بهداشتی خشک و تر است.

مزایای مصرف پاکت کرافت

مزایای استفاده از پاکت پنجره دار این است که کاملا کیفیت مواد غذایی را حفظ می‌کند. همچنین محصول کاملا از پنجره شفاف آن مشخص است و مشتری از این طریق می‌تواند به‌ راحتی کیفیت کالا را تشخیص دهد. در نتیجه افراد خرید خود را با اطمینان کامل انجام می دهند.

پاکت کرافت بغل پنجره یا همان پاکت بغل شفاف انواعی دیگر از پاکت های کاغذی است. این کالا امکان تولید به صورت پاکت عمومی و هم پاکت سفارشی و اختصاصی را دارند. مهم‌ترین هدف استفاده از این نوع پاکت ها، امکان مشاهده محتویات داخل آن است که باعث خرید بهتر مشتریان خواهد شد.

پاکت زیپ دار، پاکت چند لایه ای از جنس کرافت که ضد رطوبت است. این کالا برای محصولاتی که دارای بو و عطر بوده و در برخورد با رطوبت هوا فاسد می‌شوند، بسیار مناسب است. پاکت کرافت زیپ دار دارای یک زیپ کیپ در قسمت بالای پاکت می باشد. که با این ساختار اجازه ی باز و بسته کردن راحت بسته بندی را به مصرف کننده می‌دهد. همچنین از تماس مستقیم خشکبار، آجیل، حبوبات و… با هوا و رطوبت جلوگیری می‌کند.

پاکت کرافت داخل لمینیت یک پاکت ضد آب است. که با داشتن یک لایه محافظ درونی از ورود یا خروج آب و روغن جلوگیری می‌کند. پاکت های داخل متالایز مناسب جهت انواع کالاهایی بوده که باید از رطوبت در امان بمانند.

پاکت کاغذی دسته دار که به ‌عنوان ساک دستی کاغذی در تبلیغات کالا مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت خریدکیسه زیپ دار رنگی

قیمت خریدکیسه زیپ دار رنگی مراکز بسیاری کیسه زیپ دار رنگی را با کیفیت تضمینی و عالی در سراسر کشور عرضه می کنند. کیسه زیپ دار رنگی به صورت تک و عمده با بهترین کیفیت به فروش می رسد. و قیمت انواع کیسه زیپ دار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. همچنین ارسال این محصول به تمامی نقاط کشور در کوتاه ترین زمان و با هزینه پایین از این مراکز صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما