انواع پاکت کرافت پنجره دار سه طرف دوخت خشکبار

انواع پاکت کرافت پنجره دار در مدل های سه طرف دوخت کف کاست، بغل کاست و زیپ دار جهت انواع خشکبار و مواد مغذی دیگر به بازار خرید و فروش با قیمت مناسب عرضه می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

امروزه با افزایش میزان مصرف مواد مغذی و خشکبار تولید این محصولات نیز بالا رفته و سیر صعودی خوبی را پیش رو دارد. پاکت کرافت پنجره دار با تنوعی خاص و کیفیتی اعلا توانسته میزان قابل توجهی از سفارشات عمده را به خود اختصاص دهد.

پاکت خشکبار کرافت نخودی

خرید انواع پاکت کرافت پنجره دار به دو صورت سه طرف دوخت و یا بغل کاست صورت گرفته که انتخاب هر کدام از این مدل ها در رنگ دلخواه مبتنی بر سفارش مشتری بوده و ابعاد پاکت های کاغذی و همچنین میزان حجم خرید تعیین کننده قیمت و مقدار تخفیفات خواهد بود.

قیمت پاکت کرافت پنجره دار

در واقع پاکت کرافت پنجره دار در انواع مدل ها تنوع پذیری داشته به گونه ای که در رنگ ها و سایز های متفاوتی با توجه به وزن محصولات مختف قابل تهیه می باشد. قیمت این محصولات با وجود نوسانات ارزی که این روزها تاثیرگذاری بسیاری بر محصولات متفاوتی داشته اند عموما تغییر چندانی نداشته و با کیفیت بالا و با توجه به مقدار خرید و فروش در ثبت سفارشات تعیین میگردد.

پاکت کرافت خشکبار

چرا که نرخ عرضه انواع ابعاد پاکت کرافت پنجره دار بزرگ و کوچک متفاوت بوده و مشتریان باید با توجه به نوع نیاز خود به این بسته بندی به برگزیدن مدل درخواستی خود جهت اعلام قیمت اقدام نمایند.

پاکت سه طرف دوخت

همان طور که میدانید پاکت کرافت به اشکال سه طرف دوخت و یا بغل کاست در بازار قابل عرضه است. مدل سه طرف دوخت این پاکت های کاغذی حجم کمتری از محصولات را در خود جای داده و به دلیل وجود کاست در کف پاکت به شکل ایستاده در زیباترین مدل های بسته بندی جهت نمایش انواع کالا ارائه می گردد.

فروش پاکت کرافت زیپ دار

پاکت کرافت زیپ دار و پنجره دار سه طرف دوخت از قیمت کمتری نسبت به مدل بغل کاست برخوردار بوده و این موضوع به دلیل این است که در تولید پاکت بغل کاست میزان پرتی کاغذ کرافت بسیار بوده و تولید کنندگان به ناچار مجبور به بالا بردن قیمت جهت جلوپیری از ضرر و زیان کسب و کار خود می باشند.
منبع: http://craftpakat.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما