به نظر شما بسته بندی تا چه حد در فروش بیشتر تاثیر دارد؟
بسته بندی مواد غذایی یا هر محصول دیگر نشانه هویت و شخصیت هر کالا می باشد که خریدار از روی بسته بندی می تواند نوع کالا را بشناسد و تولید کنندگان به وسیله بسته بندی می توانند پیام خود را به مشتری انتقال دهند. اگر بسته بندی نامناسب باشد و در قفسه هر فروشگاه قرار گیرد ناخودآگاه مشتری را از آن قفسه و کالا دور میکند و هر چه بسته بندی شکیل و زیبا و استاندارد باشد جاذب خریدار است. پاکت کرافت با طراحی زیبا و منحصر به فرد با قابلیت چاپ در هشت رنگ و طلاکوب به راحتی می تواند در قفسه هر فروشگاهی خودنمایی کرده و فروش بیشتری را به همراه داشته باشد.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.