تولید پاکت کرافت زیپ کیپ باکیفیت

تولید پاکت کرافت زیپ کیپ در سایز های متفاوت و در تنوع رنگ سفید و کرافت کاغذی توانسته در حجم بالایی انجام شده و متقاضیان بسیاری را برای خرید و فروش بسته بندی باکیفیت به قیمت مناسب به طرف خود جذب نماید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولید انواع پاکت کرافت زیپ کیپ باکیفیت در کارخانه ها در چه سطحی می باشد؟ پاکت کرافت زیپ کیپ باکیفیت چه کاربرد هایی دارند؟ آیا از چگونگی خرید و فروش آسان انواع بسته بندی و تولید پاکت کرافت اطلاع دارید؟ آیا میدانید که پاکت های کاغذی کرافت درجه یک بر چه اساسی قیمت گذاری میگردند؟ چرا بیشتر تاجران انواع خشکبار و حبوبات در صنعت مواد غذایی علاقه مند به بسته بندی محصولاتشان با پاکت کرافت زیپ دار و پنجره دار هستند؟

تولید پاکت کرافت

پاکت کرافت زیپ کیپ

پاکت های کرافت پاکت هایی هستند که در کارخانه ها در انواع مختلفی تولید شده و برای بسته بندی انواع آجیل و خشکبار و حبوبات مود مصرف قرار میگیرند.یک نمونه از این پاکت ها، پاکت های کرافت زیپ کیپ می باشند این پاکت ها در بازار توزیع و پخش حبوبات و خشکبار به منظور نگهداری و مراقبت از محصولات مختلفی به کار برده می شوند.

پاکت کرافت فودگرید

تولید این پاکت ها در کارخانه ها به طور عمده انجام گرفته و امکان چاپ برند مورد نظر برای فعالان تجاری بر روی آنها در نظر گرفته شده است. بازرگانی آراد کرافت تولید و عرضه کننده انواع پاکت کرافت باکیفیت برای خرید و فروش به قیمت مناسب می باشد.

تولید پاکت کرافت خشکبار

امروزه تاجرانی که به تولید و عرضه عمده انواع خشکبار می پردازند به انواع بسته بندی های پاکت کرافت کاغذی علاقه نشان داده اند. به گونه ای که عرضه کنندگان این محصول با افزایش تولید پاکت کرافت زیپ دار و پنجره دار در راستای ارتقای رقابت پذیری با سایر انواع بسته بندی ها به تقویت کیفیت محصولات بسته بندی پرداخته اند. خوشبختانه این استفاده بهینه در تولید پاکت کرافت توانسته در صادرات محصولات غذایی کشورمان به سایر مناطق تاثیری بسزا گذاشته و مشتریان بسیاری را متوجه خود نماید.

8

  1. سلام
    ممنون از مطالب خوبتون
    بزرگترین سایز پاکت کرافت که میشه برای بسته بندی حبوبات استفاده کرد چه سایزی هست؟

    • سلام اگر مدل زیپ دار بخواین ابعاد 25*41 ولی بزرگ تر هم امکان تولید داریم.

  2. سلام
    بزرگترین سایز پاکت پنجره دار برای خشکبار چه ابعادی داره؟

  3. سلام
    زمان تحویل سفارش برامون خیلی مهمه، می تونم بپرسم کوتاه ترین زمان ممکن برای تحویل سفارش ها چقدر هست. حجم بالایی از پاکت های شمارو لازم داریم.
    از خرید قبلی مون راضی هستیم هم کیفیت مناسب بود و هم قیمت ولی الان خرید عجله ای داریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما