مرکز تولید پاکت کرافت صنعتی در تهران

پاکت کرافت صنعتی جهت بسته بندی انواع نان، خشکبار، حبوبات، چای و قهوه در سطح وسیعی از مرکز تولید پاکت های بسته بندی در تهران و شهرستان ها به قیمت ارزان قابل خرید و فروش می باشد.

پاکت کرافت در رشت

کاربرد پاکت کرافت صنعتی

خوشبختانه کشور ایران به دلیل خاک حاصلخیز و آب و هوای متنوعی که در مناطق مختلف دارد، در خصوص ایجاد و تولید محصولات مختلفی به شکل گسترده فعالیت می نماید. این امر موجب شده تا زمینه های اشتغال زایی به سادگی فراهم شده و فرآورده های گوناگونی در فروش داخلی و صادراتی عرضه شود. به گفته فعالان اقتصادی ایران، در صنعت نان و خشکبار با گسترش سطح فعالیت و افزایش میزان تولیدات محصولات صنعتی، نیاز به بسته بندی به وفور به عنوان یکی از چالش های متقاضیان در آمده است.

با این وجود عرضه انواع محصولات صنعتی در بسته بندی با کیفیت و زیبا یکی از مهم ترین مواردی است که در ذهن تولید کنندگان وجود دارد. بنابراین پیشنهاد می شود از آنجاییکه عرضه بسته بندی به شکیل شدن محصولات و حمل و نقل آنها کمک شایانی می نماید، از پاکت های کاغذی و سلفونی کرافت که در نوع خود به عنوان بسته بندی لوکس تلقی می شوند بهره برداری شود.

پاکت کرافت صنعتی

مزایای استفاده از پاکت کرافت کاغذی

موضوعی که تعجب همگان را برانگیخته است رشد بالای استفاده از بسته بندی های کاغذی در طی سال های اخیر بوده که در حال حاضر بیشتر فعالیت های بخش توزیع بسته بندی را به خود اختصاص داده است. دلایل بسیاری برای رغبتی که در میان مشتریان و فعالان تجاری، جهت کاربرد انواع پاکت کاغذی در سفارشات خرید و فروششان به وجود آمده وجود دارد. ضمن اینکه برای محصولات متنوعی نیز از بسته بندی پاکت کرافت صنعتی استفاده خواهد شد مهم ترین مواردی که باعث استقبال بی سابقه عموم از این طرح پاکت ها در مقابل مواد شیمیایی و نایلون های پلاستیکی شده است در زیر به شکل مختصری بیان شده است.

  • کیفیت بالای بسته بندی

کیفیت بالایی که در مواد اولیه تولید پاکت کرافت صنعتی چند لایه در نظر گرفته شده است باعث شده تا برای مصارف مختلفی در بسته بندی کاربرد داشته باشد. برای مثال در انواع مواد غذایی و بهداشتی، مدل های پاکت کرافت صنعتی سه لایه، که لایه داخلی آن از جنس فودگرید بهداشتی است به دوام و ماندگاری محتویات داخلی خود کمک بسیاری نموده است.

  • استحکام و مقاومت بالا

با مقاومت بالا و استحکام خوبی که در پاکت های چند لایه کرافت کاغذی وجود دارد مشتریان توانسته اند اقسام محصولات را در حجم دلخواه با رضایت مندی و اطمینان خاطر در این بسته بندی قرار داده و به بازار عرضه و تقاضا روانه نمایند.

  • ظاهر زیبا و شکیل

از دیگر معیارهایی که توجهات تولیدکنندگان برای بسته بندی را به سمت خود جلب نموده است ظاهر بسته ها بوده که پاکت کرافت صنعتی با تنوعی که در نگهداری از محصولات مختلف ارائه می کند به خوبی به این نیاز متقاضیان هم پاسخ گو بوده است.

  • تنوع در طراحی و چاپ

وجود انواع طرح ها و مدل های متنوعی که در پاکت سازی ارائه می گردد موجب شده تا متقاضیانی که از بسته بندی پاکت کرافت صنعتی در محصولات خود استفاده می نمایند بتوانند تمایزی بی نظیر را در میان بازار فروش و سایر رقیبان خود ایجاد کرده و از سیر صعودی تجارتشان منافع مالی بسیاری را مختص خود نمایند. امکان درج انواع چاپ برند تجاری در کنار طرح های زیبای پاکت کرافت توانسته به خوبی تفاوت در بسته بندی، هماهنگ با سلایق گوناگون مصرف کنندگان را متحول نماید.

  • انواع اندازه های گوناگون

همان طور که مشخص است محصولات مختلف غذایی و بهداشتی در اقسام اندازه و حجم های متنوعی در بازار خرید و فروش می گردد. با این حال تولیدکنندگان پاکت کرافت صنعتی، با توجه به نیاز بازار فروش توانسته اند به توزیع برخی از اندازه های بسته بندی در سایز استاندارد برای مدل های مختلفی بپردازند تا در صورتی که متقاضیان نیاز به سفارشات عمده نداشته بتوانند به سادگی از آنها استفاده کنند. اما در صورتی که فعالان تجاری خواهان ابعادی از یک بسته بندی بوده که در بازار و به شکل آماده موجود نیست به سادگی می توان در اندازه های اختصاصی نسبت به تولید عمده و انبوه آن اقدام نمود.

  • قیمت مناسب

قیمت همیشه در امر خرید و فروش بسته بندی توانسته از اهمیت بالایی برخوردار باشد چرا که تهیه و عرضه محصولات متفاوت فعالان نیز باید منافع مالی خود را جهت سود دهی بیشتر و بهتر در نظر داشته باشند. بر این اساس نرخ روز پاکت کرافت صنعتی نیز با توجه به مدل ها و اندازه هایی که متقاضیان انتخاب می نمایند و با در نظر گرفتن حجم سفارشات مشتری توسط کارشناسان بازار بسته بندی محاسبه و اعلام خواهد شد.

پاکت کرافت صنعتی

انواع مدل های پاکت کرافت

در واقع با در نظر داشتن تنوع محصولات غذایی و بهداشتی باید مدل های بسیار گوناگونی از بسته بندی نیز عرضه شود تا مشتریان بتوانند با بررسی دقیق نوع فرآورده های خود و همچنین شرایط ارسال و پخش کالا به انتخاب بسته بندی دلخواه اقدام نمایند. هم اکنون به دلیل گسترش سطح فعالیت های تولید خشکبار و نان های فانتزی مدل های کم نظیری از بسته بندی های کاغذی تولید شده که این مدل های با کیفیت توانسته اند از محبوبیت خوبی در بازار فروش برخوردار شود. برخی از پرفروش ترین مدل های پاکت کرافت کاغذی برای بسته بندی انواع محصولات عبارتند از:

  • پاکت کرافت ساده تک لایه
  • پاکت کرافت ساده سه لایه
  • پاکت کرافت ایستاده پنجره دار
  • پاکت کرافت ایستاده بدون پنجره
  • پاکت کرافت سه طرف دوخت پنجره دار
  • پاکت کرافت وسط پنجره
  • پاکت کرافت پنجره دار بغل کاست
  • پاکت کرافت ایستاده یک رو شفاف
  • پاکت کرافت بغل پنجره
پاکت کرافت صنعتی

راه های سفارش پاکت کرافت

سفارش پاکت کرافت صنعتی برای بسته بندی انواع تولیدات از راه های متفاوتی قابل اجرا می باشد. به دلیل گسترش تولیدات داخلی و صادرات کالا درخواست های خرید و فروش پاکت کاغذی به روش های سنتی و اینترنتی انجام خواهد شد.

روش سنتی که با مراجعه حضوری افراد صورت می پذیرد گاهی با مشکلاتی برای مشتریان همراه است زیرا کارخانه تولید این فرآورده های بسته بندی معمولا در شهرک صنعتی واقع بوده و گاها در تردد افراد مشکلاتی پیش خواهد آمد. اما سفارش اینترنتی بسته بندی توانسته این چالش را به سادگی حل نموده و مشتریان از سراسر کشور بتوانند به راحتی، تنها با استفاده از یک تماس از طریق تلفن یا شبکه های مجازی با مشاوران فروش بازرگانی آراد کرافت ارتباط بر قرار نموده و از بسته بندی های دلخواه خود بهره برداری نمایند.

پاکت کرافت صنعتی
13

  1. سلام
    پاکت های شما در برابر اشعه یو وی مقاوم هستن؟
    برای بسته بندی مواد غذایی نیاز داشتیم

  2. سلام
    خانم پور رستمی، سفارش به دستم رسید و وظیفه خودم دونستم، اینجا از زحماتتون تشکر کنم.
    پیگیری مسئولانه شما قابل قدردانی است.
    به امید همکاری های بیشتر
    خدا قوت?❤

  3. سلام وقت بخیر

    ما برای بسته بندی در عطاری به چند سایز پاکت گرافت نیاز داریم
    چطور میتونیم لیست سایزیر و قیمت ها رو داشته باشیم تا بعد سفارش بدیم
    ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما