پاکت چند لایه کرافت جهت خرید عمده

پاکت چند لایه کرافت که به صورت زیپ دار و ساده تولید می گردد جهت بسته بندی انواع قهوه، چای، خشکبار، شیرینی جات و انواع موارد صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات مرغوب و درجه یک در حجم عمده و به قیمت مناسب در دسترس قرار دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

عموما در صنعت بسته بندی روز مصرف انواع پاکت چند لایه کرافت و پلیمری به دلیل برخورداری از استحکام کافی و خاصیت ضد آب و ضد رطوبت بسیار متداول گشته است. پاکت چند لایه کرافت که به صورت سه و چهار لایه در بازار بسته بندی موجود می باشد در چاپ و طرح و همچنین ابعاد طیف گستردگی بالایی را داشته و با توجه به نوع کالای مورد بسته بندی با توجه به انتخاب مشتریان ثبت سفارش می گردد.

پاکت چند لایه کرافت

عموما افرادی که به فعالیت بالایی در خرید و فروش محصولات در حجم عمده اشتغال دارند به خوبی بر این امر اتفاق نظر دارند که با خرید عمده انواع پاکت کرافت بسته بندی نه تنها می توان در زمان صرفه جویی نمود بلکه از قیمت ها و تخفیفاتی فوق العاده نیز به بهترین شکل ممکن بیشترین بهره برداری ممکن خواهد بود.

پاکت چند لایه کاغذی

عموما یکی از مدل های بسته بندی که امروزه با استفاده بالایی همراه گشته پاکت چند لایه کرافت است که توانسته با کاربرد فیلم پلی استر و فود گرید در لایه داخلی خود که با مواد غذایی مختلف در تلاقی می باشد با استقبال خوبی از طرف مصرف کنندگان مواجه گردد.

پاکت چند لایه کرافت

از مهم ترین دلایل این امر به خاطر ترکیبات بکاربرده شده و مناسب لایه های درونی پاکت چند لایه کرافت بوده که از محتویات داخلی خود در مقابل نور خورشید گرد و غبار و سایر عوامل مخرب خارجی محافظت می نماید.

پاکت متالایز

پاکت چند لایه کرافت کاغذی و متالایز برای انواع مصارف بهداشتی غذایی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و متقاضیان را بر آن داشته تا بتوانند محصولات خود را در بهترین کیفیت بسته بندی و با تجربه ای مطمئن به بازار تقاضا عرضه نمایند.

پاکت چند لایه کرافت

در این راستا بازرگانی آراد کرافت با بکارگیری کارشناسان مجرب و تجربیات موفق در زمینه پاکت کرافت و متالایز انواع مدل های شکیل از نمونه بسته بندی های خود را با امکان ایجاد چاپ و طرح مورد نظر مشتریان در دسترس قرار داده است.
منبع: http://pocketo.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما