بسته بندی آجیل در پاکت های بهداشتی و مقاوم کماکان یکی از دغدغه هایی بوده که تولیدکنندگان و فعالان خشکبار در خرید و فروش محصولات متوجه آن هستند.
پسته از خشکباری است که در حجم عمده و جزئی قابل خرید و فروش است و به صورت فله یا بسته بندی به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می گردد. در دهه های اخیر بسته بندی و تولیدات پلاستیکی و نایلونی توانسته ضررهای بسیار زیادی به محیط زیست و سلامتی وارد آورد. خوشبختانه این جریانات توسط کاربری مناسب و استفاده بهینه از پاکت کرافت کاغذی به خوبی کنترل شده است.
از این رو بسیاری از فعالان و تولیدکنندگان با در نظر گرفتن نوع نیاز بازار محصولات قابل بسته بندی و رعایت اصل تجذیه پذیری محصولات دور ریز برای بسته بندی آجیل و خشکبار به سمت محصولات کرافت کاغذی توجهی خاص نشان می دهند.
انواع بسته بندی آجیل و خشکبار
شاید تا سال ها قبل تنوعی که امروزه در صنعت بسته بندی وجود دارد شامل عرضه محصولات نمی گشت و به آن توجهی نشان داده نمی شد. اما در حال حاضر وجود انواع مدل ها و طرح ها و رنگ های متفاوت باعث شده تا مشتریان با سلیقه ای خاص پیرامون این موضوع تصمیم گیری نمایند. در اینجا به برخی از انواع بسته بندی کاغذی آجیل و خشکبار اشاره شده است:
- پاکت کرافت پنجره دار
- پاکت کرافت زیپ کیپ دار
- پاکت کرافت بدون زیپ
- پاکت گلاسه سفید و رنگی
- پاکت متالایز
- پاکت کرافت تک لایه
- پاکت کرافت چند لایه
- پاکت کرافت داخل متالایز
مزایای کاربرد پاکت کاغذی در بسته بندی آجیل
آن طور که کارشناسان می گویند در بررسی های انجام شده افراد بسیاری تمایل دارند که انواع آجیل و خشکبار را در بسته های کاغذی کرافت روانه بازار بنمایند. در این راستا مهم ترین عوامل این رویکرد عبارت اند از:
- ظاهر زیبا و شکیل پاکت های کرافت
- کیفیت مناسب و مواد درجه یک در تولید پاکت ها
- رعایت بهداشت و اهمیت به سلامت مصرف کننده
- وجود تنوع بالا در مدل ها
- تولید در سایزهای متفاوت
- امکان ایجاد چاپ برند و لوگو
- ایستایی مناسب جهت فروشگاه ها
- کاهش استفاده از نایلون
- همگام بودن با سلیقه مشتری
- طراحی خاص
- قیمت مناسب
- باز و بسته نمودن آسان درب پاکت ها
مواد ذکر شده توانسته اند تا حدود بسیار زیادی بر نظرات مثبت و مورد تایید فعالان صنف خشکبار جهت کاربری و خرید عمده پاکت کرافت کاغذی تاثیرات مثبتی را ایجاد نمایند. و موجبات افزایش میزان خرید و فروش آجیل و سایر خشکبار در بازارهای داخلی و خارجی شوند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.