پاکت کرافت خشکبار برای خرید و فروش

پاکت کرافت خشکبار از اقسام بسته بندی هایی است که امروزه استفاده از آن برای محافظت و نگهداری انواع محصولات دیگر نیز بسیار رایج شده بر این اساس صنعت بسته بندی با تحولی جالب توجه برای ارائه قیمت های مناسب روبرو شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

از دیرباز پاکت کاغذی کرافت برای بسته بندی انواع میوه و آجیل و حبوبات در کشور ما مورد استفاده قرار میگرفت. این در حالی است که با روی کار آمدن پلاستیک بسیاری از افراد برای نگهداری از محصولات خود رویکردشان را تغییر داده و بدون توجه به ضررهایی که با کاربرد بی رویه این محصولات به محیط زندگی و اکوسیستم گیاهی جانوری وارد می آورند آن را جایگزین پاکت های کاغذی نمودند.

پاکت کرافت خشکبار

انواع پاکت کرافت

به طور کلی پاکت کرافت در سایزهای متفاوت یکی از بهترین نوع بسته بندی برای انواع آجیل و خشکبار شناخته میگردد و وجود مدل های متنوع آن باعث شده تا خرید و فروش آن رونق فراوانی داشته باشد. در ادامه به معرفی انواع مدل های این محصول بسته بندی میپردازیم.

  • پاکت کرافت پنجره دار
  • پاکت کرافت زیپ دار(زیپ کیپ)
  • پاکت کرافت ساده
  • پاکت کرافت راهدار
  • پاکت کرافت نان

پاکت کرافت خشکبار

خرید عمده پاکت کرافت

در گذشته امر خرید و فروش برای بسته بندی با پاکت کرافت خشکبار امری سخت مینمود چراکه محصولات با روش سنتی ارائه میگشت و فعالان برای خرید عمده پاکت کرافت خشکبار باید خود به فروشندگان و نمایندگان فروش مراجعه حضوری می کردند. اما با پیشبرد علم و فناوری اینترنت ثبت سفارشات آنلاین توانست جایگزینی مناسب جهت دسترسی سریع و آسان به انواع محصولات باشد چرا که متقاضیان از جای جای ایران میتوانند با صرف کمترین زمان و هزینه به انتخاب و تهیه انواع پاکت کرافت کاغذی به قیمت مناسب مورد نیاز بپردازند و از لذت خریدی مطمئن بهره مند گردند.

پاکت کرافت خشکبار

انواع مدل های پاکت کرافت خشکبار توسط کارشناسان این نمایندگی فروش برای پخش عمده با امکان چاپ برند و لوگوی مشتریان محترم در 8 رنگ و طلاکوب آماده ارائه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما