پاکت کرافت خشکبار جهت فروش عمده تهران

پاکت کرافت خشکبار جهت خرید و فروش عمده و بسته بندی انواع آجیل و میوه خشک در تهران و مشهد در مدل های جذاب و مدرن و با قیمتی استثنایی قابل دسترسی می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

یکی از مهم ترین مسائلی که فعالان توزیع انواع محصولات را متوجه خود می سازد استفاده از بسته بندی بوده که مقاومت و استحکام کافی را جهت نگهداری کالا از خود نشان دهد. پاکت کرافت خشکبار از جمله همین محصولات بوده به گونه ای که با داشتن معیارهای مناسب جهت ماندگاری انواع محصولات از جمله بسته بندی های پر کاربرد تلقی خواهد شد.

پاکت کرافت خشکبار

یکی از معیارهای پر اهمیت برای مصرف بسته بندی نگهداری سالم محتویات خود و ایجاد ماندگاری بالا بوده و پاکت های کرافت به دلیل خاصیت ضد آب و ضد رطوبتی که دارند برای انواع خشکبار و حبوبات بسیار کاربردی قلمداد شده است.

قیمت پاکت کاغذی خشکبار

پاکت کرافت خشکبار در زمینه بسته بندی محصولات بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. و این امر اتفاقی نیست بلکه کیفیت مناسبی که در تولید و جنس این محصولات بکاربرده شده توانسته به خوبی از محتویات درونی آن محافظت نماید و خشکبار و حبوبات را با کیفیت اولیه اعلا به دست مصرف کنندگان خود برساند.

قیمت پاکت کاغذی خشکبار

اما یکی از مهم ترین عواملی که فعالان پاکت های کاغذی به آن توجه دارند قیمت این محصولات است و باید این نکته را در نظر داشت که قیمت پاکت کرافت با توجه به مدل سایز و میزان حجم سفارش مشتریان تعیین می گردد به شکلی که هرچه مقدار سفارشات عمده بالاتری توسط متقاضیان ثبت شود تخفیفات ویژه ای به دلیل نوع خرید به آنها تعلق خواهد گرفت.

پاکت کرافت پنجره دار

پاکت کرافت خشکبار عموما در دو مدل پنجره دار و زیپ دار بیشترین مقدار سفارش را ثبت می نماید. این موضوع به دلیل طراحی پنجره کوچکی است که در جلوی این محصولات تعبیه شده و این امکان را برای مصرف کنندگان معین کرده تا بتوانند محتویات داخلی بسته را مشاهده نموده و با اعتماد بیشتری به خرید آن بپردازند.

پاکت کرافت خشکبار

پاکت کرافت پنجره دار کاغذی خود در دو رنگ نخودی و سفید در دسترس بوده و هر کدام با توجه به نوع محصولاتی که باید در خود جای دهند با سلیقه مشتری انتخاب می گردند. علاوه بر این ایجاد چاپ با 8 رنگ و همچنین چاپ طلاکوب نیز از امکانات دیگری بوده که میتوان بر روی پاکت کرافت پنجره دار برای معرفی برند تجاری فعالان در زمینه تجاری شان اعمال نمود.

منبع: http://mypockets.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما