پاکت کرافت زیپ دار ایستاده با قیمت ارزان

پاکت کرافت زیپ دار که به شکل ایستاده قرار خواهد گرفت برای محافظت و نگهداری میوه خشک و خشکبار و آجیل توانسته به عنوان یک بسته بندی مدرن با قیمت ارزان و کیفیت اعلا شناخته شود.

پاکت کرافت زیپ

خرید پاکت ایستاده زیپ دار

پاکت کرافت زیپ کیپ در انواع سایزهای کوچک تا بزرگ قابل تولید است و برای بسته بندی محصولات فراوانی مورد استفاده عموم قرار خواهد گرفت. این پاکت ها که به دلیل گاست کف به شکل ایستاده قرار خواهند داشت به عنوان پاکت ساندیسی نیز در برخی موارد شناخته می شوند. پاکت های ایستاده زیپ کیپ در جنس های متفاوتی قابل تولید بوده و با توجه به نوع محصولات و شرایط عرضه و نگهداری کالا توسط مشتریان انتخاب می گردد. برخی از پر فروش ترین مدل هایی که پاکت ایستاده کرافت در طول سال جهت بسته بندی به خود اختصاص می دهد به شکل پنجره دار یا بدون پنجره بوده که به شکل چاپدار یا بدون چاپ برای اقسام کالا به قیمت مناسبی عرضه خواهد شد. برخی از جنس های مختلفی که پاکت ایستاده زیپ دار از آن تولید می شود عبارتند از:

  • پاکت کرافت کاغذی ایستاده
  • پاکت گلاسه سفید
  • پاکت متالایز
  • پاکت شفاف سلفونی
  • پاکت فویل
  • پاکت یک رو شفاف کرافت
  • پاکت یک رو شفاف متالایز
پاکت کرافت زیپ

قیمت پاکت کرافت زیپ دار

از مهم ترین مسائلی که نظر مشتریان را در خرید و فروش عمده پاکت پنجره دار جلب می نماید اطلاع از قیمت بسته بندی ها می باشد. پاکت کرافت زیپ دار از قیمت های متنوعی در بازار برخوردار است و این امر به عوامل مختلفی وابسته خواهد بود. کاغذ کرافت سه لایه از جمله محصولاتی است که به شکل وارداتی در کشور خرید و فروش می گردد و بر همین اساس تغییراتی که در بازار ارز به وجود می آید بر مقدار نرخ فرآورده های کرافت نیز اثرات مستقیمی خواهد گذاشت. برخی از مهم ترین مواردی که بر نوسانات قیمت خرید و فروش پاکت های کاغذی نقش موثری دارد در اینجا با توضیحاتی مختصر، جهت آشنایی بیشتر متقاضیان، بیان شده است.

مدل پاکت کرافت

از آنجاییکه پاکت های کرافت در مدل های بسیار متنوعی تولید می شود برخی از مدل های طراحی وجود دارند که قیمت آنها بالا تر بوده و به دلیل پرتی بیشتر کار نسبت به سایرین از نرخ بالا تری نیز برخوردار است. بر این اساس مدل پاکت در مشخص نمودن قیمت نقش مهمی را ایفا می نماید.

اندازه پاکت بسته بندی

در تعیین قیمت پاکت کرافت زیپ دار اندازه بسته بندی بسیار موثر است چنانکه هرچه اندازه پاکت ها کوچک تر باشد سفارشات نیز از نرخ بیشتری نسبت به اندازه های بزرگ تر در بازار خرید و فروش برخوردار هستند.

ساده و چاپدار بودن پاکت

این نکته در هنگام خرید پاکت های کرافت حائز اهمیت است که پاکت های کرافت ساده قیمت کمتری نسبت به مدل های چاپدار بسته بندی دارد و در هنگام ثبت سفارش هزینه چاپ به صورت جداگانه از هزینه پاکت ها محاسبه خواهد شد. البته شایان ذکر بوده که در برخی موارد پاکت ها به همراه چاپ عمومی عرضه شده که مبلغ آن با چاپ اختصاصی کاملا متفاوت است.

حجم خرید مشتریان

حجم خرید مشتریان در قیمت گذاری بسته بندی کرافت نقش مهمی دارد نکته ای که بر این اساس بسیار قابل توجه قرار میگیرد خرده یا عمده بودن مقدار سفارشات است. بنابراین پاکت کرافت در حجم انبوه از قیمت های کمتری نسبت به خرید خرده برخوردار خواهد شد.

پاکت کرافت زیپ

چاپ روی پاکت زیپ دار

معمولا متقاضیان و فعالان تجاری که نسبت به خرید انواع ابعاد پاکت کرافت پنجره دار و بدون پنجره اقدام می نمایند تمایل دارند تا محصولات خود را با چاپ برند اختصاصی خود به بازار خرید و فروش وارد کنند. این امر سبب شده تا کالای موجود در بسته بندی عرضه شود که با امکانات درج چاپ روی آن به شناساندن نام تجاری فرآورده های داخلی آن کمکی شایان کرده و تمایزی مناسب را در میان رقبای خود ایجاد نماید.

چاپ روی پاکت زیپ دار در انواع مدل های گوناگونی اتفاق می افتد که بر اساس نوع سلیقه و مدل طرح قابل چاپ می تواند توسط مشتریان انتخاب گردد. انواع چاپ هایی که برای پاکت کرافت کاربردی است در زیر آمده است.

  • چاپ سیلک
  • چاپ طلاکوب
  • چاپ افست
  • چاپ فلکسو
پاکت کرافت زیپ دار

کارخانه تولید پاکت زیپ دار

امروزه افراد بسیاری برای بهره برداری و سفارش بهتر پاکت کرافت زیپ دار در پی خرید مستقیم از کارخانه تولید بسته بندی می باشند. این موضوع علاوه بر داشتن سود مالی از مزایای بسیاری در خرید برخوردار است که متقاضیان را به آن علاقه مند می سازد. وجود تنوع پاکت کرافت در مدل های فراوان، استفاده از انواع اندازه های اختصاصی جهت تولید و عرضه انبوه محصولات، خرید بسته بندی با کیفیت و مرغوب، برخورداری از قیمت واقعی و ایجاد چاپ با کیفیت از دلایلی بوده که مشتریان را به اعمال قرارداد با تولید کنندگان اصلی بسته بندی مایل می سازد.

البته در این میان گاهی اوقات برخی افراد واسطه گر نیز وجود داشته که موجب بالا رفتن قیمت در خرید و فروش شده و باعث ایجاد تداخلاتی در معاملات انواع بسته بندی خواهند شد. بازرگانی آراد کرافت با ایجاد محیطی امن متقاضیان انواع بسته بندی را به خرید مستقیم حجم عمده از کارخانه اصلی دعوت نموده و متقاضیان را از خریدی مطمئن به همراه مشاوره رایگان برخوردار نموده اند.

پاکت کرافت دسته دار

خرید آنلاین پاکت کرافت بسته بندی

خرید و فروش انواع محصولات از دیر باز به شکل سنتی و مراجعه حضوری افراد رایج بوده و باید به شکل شخصی مشتریان برای ثبت سفارش خود در محل حضور پیدا می نمودند که با صرف زمان و هزینه های هنگفتی جهت تردد و عبور و مرور همراه بود. اما در عصر حاضر با پیشرفت فناوری و وجود اینترنت سد پیمودن راه های طولانی جهت دسترسی به محصولات دلخواه برداشته شد.

حالا مشتریان می توانند در کمترین زمان با برقراری ارتباط از طریق یک تماس تلفنی یا از راه شبکه های مجازی با مشاوران این بازرگانی جهت کسب راهنمایی های بیشتر مراوده داشته و با صدور پیش فاکتور و پرداخت هزینه بسته بندی به خرید محصولات دلخواه اقدام نمایند. و از این طریق در صرف هزینه های اضافی و زمان گرانبهای خود تا حد بسیار زیادی صرفه جویی کنند.

بسته بندی آجیل
8

  1. سلام
    مجموعه ما برای بسته بندی محصولاتش به پاکت های ایستاده نیاز داره، آیا سفارش پاکت به همراه چاپ امکان پذیر هست؟

  2. سلام قصد خرید پاکت برای بسته بندی ادویه را دارم ولی در سایت گزینه ی خرید ندیدم

    • سلام وقت بخیر
      مشخصات بسته بندی مورد نظرتون رو در واتس اپ 09192133448 برامون ارسال بفرمایید
      لیست قیمت هم خدمتتون ارسال میشه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما