پاکت کرافت پنجره دار جهت انواع بسته بندی

پاکت کرافت پنجره دار به دلیل کیفیت مناسب و ظاهر زیبا و لوکس خود توانسته به بسته بندی جذابی جهت انواع محصولات مبدل گردد. به گونه ای که بیشتر فعالان و تولید کنندگانی که در گذشته از بسته بندی های نایلونی استفاده می کردند با توجه به کاربری ساده تر این نوع مدرن بسته بندی تغییر رویه داده اند و به خرید این محصول اقدام نمودند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

امروزه بازار مواد غذایی کشور دستخوش تغییراتی شده به شیوه ای که تولید کنندگان انواع محصولات غذایی سعی در انتخاب بسته بندی با کیفیت و شکیل روز در توزیع کالای خود دارند.

فروش پاکت کرافت شیراز

پاکت کرافت پنجره دار توانسته به خوبی به نیاز مصرف کنندگان پاسخ داده و برای بسته بندی و عرضه انواع محصولات صادراتی جلوه ای خاص را به کالای داخلی خود القا بنماید. پاکت کرافت زیپ دار و پنجره دار به خاطر مزیت پنجره قسمت جلوی پاکت که مواد داخلی را نمایش می دهد توانسته به یکی از انتخاب های اولیه فعالان و تولید کنندگان تبدیل شود.

پاکت سه طرف دوخت

پاکت های کرافت معمولا به شکل سه طرف دوخت یا بغل کاست در بازار قابل دسترسی خواهد بود. اگر پاکت کرافت پنجره دار به صورت سه طرف دوخت و کف کاست باشد حجم کمتری از محصولات را در خود جای می دهد و با استحکام کافی و مناسبی که دارد از نفوذ گرد و غبار و رطوبت که جزو اصلی ترین موادی شناخته شده که در فساد مواد غذایی تاثیر مستقیم دارد جلوگیری به عمل می آورد.

فروش پاکت کرافت زیپ دار

پاکت سه طرف دوخت کرافت به شکل کاغذی نخودی رنگ یا سفید گلاسه برای میوه خشک چای آجیل و سایر خشکبار با قابلیت چاپ برای مشتریان به قیمتی ارزان قابل عرضه می باشد.

پاکت بغل کاست

پاکت بغل کاست کرافت مدلی دیگر در میان طیف گسترده مدل های کاغذ کرافت است که با کاست های دیواره و کف از سه طرف کاست دار بوده و حجم بیشتری از محصولات را می نواند در خود جای دهد.

پاکت خشکبار کرافت نخودی

البته شایان ذکر است که پاکت بغل کاست به دلیل پرتی بیشتری که دارد نسبت به پاکت های سه طرف دوخت از قیمت بالاتری نیز برخوردار است و با توجه به سلیقه مشتری برای کالاهای خوراکی و بهداشتی بسیار پر کاربرد در نظر گرفته می شود.
منبع: http://pocketo.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما