چاپ انواع پاکت کرافت ساده و طرحدار

چاپ پاکت کرافت در مدل های پنجره دار و ساده با قیمت استثنایی در انواع لوگوهای طرحدار با کیفیتی مناسب جهت خرید و فروش عمده محصولات بسیاری صورت میگیرد.

در امر خرید و فروش انواع پاکت کرافت یکی از مهم ترین مواردی که برای مشتریان بسیار حايز اهمیت است ایجاد طرح لوگو به وسیله چاپ پاکت کرافت می باشد. به طوریکه متقاضیان تمایل به ثبت برند خود بر روی بسته بندی هایی داشته که به بازار عرضه می نمایند.

البته مشتریانی نیز هستند که تمایل به استفاده از پاکت های خام برای بسته بندی داشته و بنا بر دلایلی از چاپ پاکت کرافت استفاده نمی کنند. اما با توجه به مزیت تبلیغات ماندگار یک طراحی برند زیبا و چاپ بر روی پاکت های کاغذی می توان در بازار رقابت گامی بلند برداشت.

چاپ پاکت کرافت

انواع چاپ پاکت کرافت به چه صورت می باشد؟

پاکت کرافت در مدل های بسیار متنوعی در دسترس مشتریان و تولید کنندگان قرار می گیرد. عموما متقاضیان خود با توجه به شرایط و نوع محصولاتشان ابعاد مختلفی از این بسته بندی را انتخاب نموده و به گزینش نوع چاپ مورد نظر می پردازند. دو مدل از چاپی که بر روی پاکت کرافت متداول تر بوده عبارت است از:

هر کدام از این مدل های چاپ مزایای خود را داشته و میتوان با قاطعیت گفت که به نوبه خود اثرات بسیار پرباری را در تبلیغ نام برند و معرفی آن دارند.

  • چاپ سیلک

چاپ سیلک یا همان چاپ رنگ با قابلیت ترکیب هشت رنگ در انواع مدل ها و طرح های جالب توجه بر روی بسته بندی های کاغذی توانسته از میزان خرید بالایی برخوردار گردد. معمولا سفارش این مدل از پاکت کرافت چاپی برای میزان حجم عمده صورت پذیرفته و هزینه آن به شکل کیلویی در مقدار بالای سفارشات با تخفیفی قابل توجه محاسبه می شود.

پاکت چند لایه کرافت

  • چاپ طلاکوب

چاپ طلاکوب نیز که از زیبایی خاصی برخوردار بوده در انواع رنگ های بنفش، طلایی، قهوه ای، سبز، قرمز و زرد به گونه ای حرفه ای نام تجاری تولیدکنندگان را به مصرف کنندگان محصولات معرفی نموده و نقشی زینت بخش را در ذهن مشتریان بر جای میگذارد.

چاپ پاکت کرافت

مراحل سفارش پاکت کرافت چاپی چگونه است؟

اما مساله ای که ذهن مشتریان را به خود مشغول میکند این که جهت سفارش انواع پاکت کرافت چاپی چه اقداماتی باید انجام دهند:

  • ابتدا از طریق یکی از راه های تماس با کارشناسان فروش این بازرگانی ارتباط بگیرند.
  • پس از آن مدل پاکت بسته بندی مورد نظر را انتخاب نمایند.
  • میزان حجم خرید خود را تعیین کرده و از قیمت های فروش اطلاع حاصل کنند.
  • نوع چاپ سفارش خود را با توجه به محدودیت های حجمی مشخص کرده و تصمیم خود را نهایی کنند.

پاکت کرافت قیمت

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما